Vad gör jag om e-shoppen inte visas korrekt?

Om e-shoppen någon gång inte verkar fungera korrekt finns det i regel två förklaringar:

active-java_hd Möjlighet 1:
Din läsare stödjer f.n. Inte Java. Då kan du själv aktivera den funktionen på ett mycket enkelt sätt. Vi förklarar snart hur det går till.
delete-cookies_hd Möjlighet 2:
Inaktuella data har lagrats i din dator. Även här kan du själv åtgärda saken och radera dina tillfälliga internetfiler och cookies. Med var försiktig: du raderar då även innehållet i kundvagnen.
Så här enkelt aktiverar du Java: https://www.java.com/sv/download/help/
Och så här raderar du dina tillfälliga internetfiler och cookies:
firefox_hd
Firefox:

https://support.mozilla.org/sv/kb/Ta%20bort%20kakor

internet-explorer_hd
Internet Explorer:

https://support.microsoft.com/sv-se/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies#

safari_hd
Safari:

https://support.apple.com/kb/PH19214?viewlocale=sv_SV

chrome_hd
Chrome:

https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=SV

opera_hd
Opera:

http://help.opera.com/Windows/12.10/sv/deleteprivate.html

Var svaret till hjälp?

(0) (2)

Har vi besvarat din fråga?