Hur lägger jag en beställning i e-shop?

Har du hittat rätt plagg? Så bra! Välj nu
önskad färg (1) i passande storlek (2) och lägg i ”kundvagnen” (3).

Tips: om den storlek du vill ha är slutsåld meddelar vi dig gärna om den kommer in igen inom nästföljande 30 dagar. Registreringen för detta är enkel: klicka på slutsåld storlek och ange din e-postadress.

bestellung_line-05_1_en-eu

Nu har du två möjligheter: upptäck ännu flera snygga plagg genom att klicka på ”Fortsätt shoppa” (1) eller avsluta din order. (2)

bestellung_line-05_2_en-eu

Vill du ändra färg, storlek och antal för plaggen? Inga problem! (1)
Vill du ta bort plagget från kundvagnen? Inga problem! (2)
När du är nöjd med din order och inte vill lägga till fler plagg, går du direkt ”till kassan” (3).

bestellung_line-05_3_en-eu

Är du inte Esprit Friend än? Här har du möjlighet att registrera dig direkt och dra fördel av exklusiva fördelar. (1)
Du vill inte registrera dig men fortsätta med köpet? Det går förstås jättebra. (2)
Du är redan Esprit Friend? Då kan du logga in dig här direkt på ditt kundkonto. (3)

bestellung_line-05_4_en-eu

För att din order skall komma fram till dig ordentligt behöver vi dina personuppgifter. (1) Dessutom kan du bestämma leveransadress (2) och fraktsätt (3) samt göra andra ändringar av dina plagg i kundvagnen. (4)
För Esprit Friends har dessa uppgifter redan lagrats i formuläret.
När alla data är fullständiga fortsätter du ”till betalningssidan” (5).

bestellung_line-05_5_en-eu

Om du vill använda en kampanjkod eller en presentkort kan du ange koden här (1).
Ange önskat betalsätt (2), så är du bara ett klick borta från ditt plagg. (3)

bestellung_line-05_6_en-eu

Nu är din beställning på väg till oss, och vi levererar plaggen till dig snarast.

bestellung_line-05_7_en-eu

Var svaret till hjälp?

(12) (23)

Har vi besvarat din fråga?